Pandemi dönemi açık ve uzaktan öğrenme politikası

Pandemi dönemi açık ve uzaktan öğrenme politikası

TÜBİTAK 120K270 numaralı ve “Yükseköğretimde pandemi dönemi uzaktan öğretim uygulamalarının incelenmesi ve deneyimler üzerinden açık ve uzaktan öğrenme politikası önerilerinin oluşturulması” adlı projemizde Yükseköğretimde pandemi dönemi (PD) uzaktan öğretim uygulamalarının yaşanan tecrübeler ışığında incelenerek, oluşan koşullara göre yeni dönem politika karar çerçevesinin oluşturulmasına katkı sağlamak amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda projenin alt amaçları aşağıdaki gibidir;

  • Pandemi Dönemi uzaktan öğretim uygulamaların hazırlık süreci öncesinden başlayarak uygulama süreci boyunca birey, süreç ve teknoloji boyutundaki değişimleri incelemek,
  • Türk yükseköğretiminde Pandemi Dönemi uzaktan öğretim uygulamalarının analiz edilmesi ortak yönlerini ve ayrıştıkları noktaları çeşitli değişkenler açısından incelemek,
  • Pandemi Dönemi sonrası öğretim uygulamalarına ilişkin ihtiyaç ve beklentileri neler olabileceğinin belirlemek,
  • Pandemi döneminde oluşan uygulama yaklaşımları, deneyim, yeterlik ve beklentilerden ve uzaktan eğitim alanındaki yenilikçi uygulamalardan hareketle Türk yükseköğretimi için açık ve uzaktan öğrenme politika çerçevesi oluşturmaktır.

Bu bağlamada proje sonunda ortaya çıkan raporumuza ulaşmak için tıklayınız

https://www.pandemiue.com/calistay/

Bu gönderiyi paylaş